Скрипторий: Spell - wisdom of the winds (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАSpell - wisdom of the winds (rage of elements)
Wisdom of the Winds
Spell 5
Source Rage of Elements
Traditions arcane, divine, occult, primal
Cast 1 minute
Duration varies
You ask a question of the spirits of air, imploring them to send signals through the winds to help you find your way. You might be guided by air elementals, anemoi, or even the Lords of Air themselves. You receive guidance as either words of wisdom or a rustling wind that guides you to a helpful destination—whichever the spirits think will be most beneficial. The spirits don't give guidance you can't follow, such as winds that lead somewhere you can't reach, nor do they give advice that will help their causes at the expense of your own. If you've upset all the spirits of air, they don't mislead you but do refuse to guide you.
Traditions arcane, divine, occult, primal
Cast 1 minute
Duration varies
You ask a question of the spirits of air, imploring them to send signals through the winds to help you find your way. You might be guided by air elementals, anemoi, or even the Lords of Air themselves. You receive guidance as either words of wisdom or a rustling wind that guides you to a helpful destination—whichever the spirits think will be most beneficial. The spirits don't give guidance you can't follow, such as winds that lead somewhere you can't reach, nor do they give advice that will help their causes at the expense of your own. If you've upset all the spirits of air, they don't mislead you but do refuse to guide you.
- Guiding Gale ( detection) A noticeable wind flows continuously toward a destination the spirits think will be valuable for you to find. Though you can't ask for a specific destination, the spirits understand your current circumstances and urgent priorities. They won't lead you to a location you're already aware of or can currently see, unless this might lead you to a fruitful destination you've already dismissed as an option. The spell has a duration of 8 hours or until you reach the destination, whichever comes first. When you arrive, the winds swirl in playful circles and then disperse to make it clear you're in the right place.
- Voice of the Sky ( auditory, linguistic, prediction) A voice on the wind, clearly audible to you, gives you advice on a course of action that holds positive potential for you. This advice is rarely more than two or three sentences long, typically spoken in Sussuran if you understand it, and Common if not. If you can't hear, the spirits blow small objects around to mimic written words or sign language. If following the advice poses great danger, the spirits typically note this risk but rarely go into detail. The advice is instant, so the spell doesn't have a duration.